גם אם לא נתקלתם בשם הזה מעודכם, אם אתם עוסקים בתחום היח"צ, הפרסום, השיווק והמכירות – וודאי ראיתם אותם במקומות רבים, לרבות בתערוכות ובאירועים ססגוניים מיוחדים. הם מכונים בשמות נוספים כמו "פלאקסי גלאס" או "זכוכית אקרילית" והם מביאים אתם איכות ברמה גבוהה, גמישות, חוזק וגם אסתטיקה רבה.

יתרונות רבים במוצר אחד

מתקני תצוגה מפרספקס נחשבים ליעילים ולאיכותיים במיוחד. ניתן בעזרתם להציג פריטים שונים, ובעיקר תכשיטים מסוגננים ועדינים בשלל של עיצובים. ישנם מעמדים מיוחדים לצמידים, ישנם כאלה המיועדים לתצוגת עגילים ויש גם אחרים, המתאימים לשרשראות. אפשר להזמין אותם בטקסטורות שונות, גדלים שונים ובעיצובים שונים ולהפוך את החומר השקוף, שממנו הם עשויים לאטום אם רוצים.

הם מתאימים כתצוגה בחנויות ומושכים את העין. אפשר להציג בעזרתם בתערוכות, בגלריות וגם בשווקים השונים, כאשר מעוניינים להגיע לקהלים רבים. מתקני התצוגה האלה ניתנים לשילוב יחד עם אלמנטים דקורטיביים נהדרים נוספים ויכולים לספק מענה מצוין כחלק מפרסום, קידום ושיווק עסק ובעיקר כחלק מחשיפתם של תכשיטים מסוגים רבים ואלמנטים עדינים.

מעוניינים לרכוש מתקני תצוגה מסוג זה ומחפשים איכות ברמה גבוהה ומחיר נוח? סטארבוקס, המתמחה בייבוא ובשיווק עגילי ניקוב ומוצרים נלווים, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. החברה מציעה לכם מגוון רחב של אפשרויות שמהן תוכלו לבחור, וזאת לצד שירות מקצועי ומחירים הוגנים. לפרטים, צרו קשר בטלפון: 03-6826650