ערכת ד"ר פירסינג הינה השיטה הבטוחה והמדויקת בעולם לניקוב חורים באף.

כל נזם ארוז בערכה חד-פעמית וסטרילית לניקוב האף.

עגילי הניקוב לאף עוצבו כך שהחוד שלהם דק מאוד, קצר ושטוח וזאת על מנת לספק את הנוחות המרבית בעת ענידת העגיל.

עגילי הניקוב של ד"ר פירסינג מגיעים בציפוי זהב 24k ובזהב 14k וניתנים לענידה גם לאחר תקופת ההחלמה.

חדש! חדש! רק בחברת INVERNESS, ניתן לנקב עם ד"ר פירסינג ישירות בזהב 14K!

 

 

נזם זהב לאף 14 קראט – לבחור בטוב ביותר

עגילי הנקודה לאף, המכונים גם "נזם לאף", נחשבים כיום לפופולאריים מאד ובקרב בני כל הגילאים. הם תורמים לא מעט למראה כולו ויוצרים סטייל מסוג אחר. הם מגיעים בעיצובים שונים ובטווח רחב מאד של מחירים. עגילים לאף זהב 14 קראט נחשבים לאיכותיים במיוחד והם, ללא ספק, פתרון למחפשים את הטוב ביותר. הם משתלבים נהדר לצד תכשיטים נוספים ואפשר לענוד אותם ללא הפסקה, הן ביום יום והן לאירועים מיוחדים.

להגיע לקהל הנכון

בני הנוער של היום, כמו גם המבוגרים יותר, מחפשים דרכים להפוך למיוחדים וקצת שונים. התכשיטים, שאותם הם עונדים, כמו גם הלבוש שבו הם בוחרים, הופכים לאמצעי להביע את ה"אני" שלהם, והם, וגם הוריהם, מוכנים לשם כך להשקיע לא מעט כסף. כל זאת כדי ליהנות מאיכות ברמה גבוהה, אך גם ממראה מרהיב שקשה להתעלם ממנו. נזם לאף מזהב ימשוך לרוב תשומת לב רבה יותר מאשר מקבילו, העשוי נחושת או כסף, ויחשב לתכשיט מאיכות גבוהה יותר.

גם ללקוחות בוגרים יותר

הבוגרים יותר, המחפשים דווקא את הסולידי, ימצאו מבחר של נזמים לאף, העשויים גם הם מזהב. בהיותם נדרשים לאמץ לעצמם קודי לבוש מסוימים (בין אם במסגרת מקום העבודה, הלימודים הגבוהים או בכל מקום אחר), הם נוטים לבחור בתכשיטים עדינים יותר, כמו עגיל נקודה לאף, המביע איכות, מצד אחד, אך גם קו עיצובי נקי ושקט מצד שני.

תכשיטים נוספים לאף

מלבד נזם זהב לאף 14 קראט ישנו גם עגיל החישוק, המכונה "פירסינג", הנחשב גם הוא אהוב, ובעיקר על הצעירים. שלא כמו הנזם העדין, הוא נועז יותר ובהחלט מביע אמירה מסוימת של העונדים אותו. בהיותו מזהב הוא ללא ספק מביא אתו איכות ורמת עמידות גבוהה, העוזרת לשמור על המראה שלו לאורך שנים.

מעוניינים לרכוש לעצמכם נזם עדין ויפה, העשוי זהב? איכות גבוהה ומחיר אטרקטיבי חשובים לכם לא פחות מהעיצוב והסטייל שהוא מציע? סטארבוקס, המתמחה בייבוא ובשיווק עגילים של חברות מובילות, קופסאות ואביזרי תצוגה, היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. בסטארבוקס תמצאו מגוון רחב של אפשרויות, נזמים לאף בהתאמה מלאה. לפרטים, צרו קשר בטלפון 03-6826650