בין אם אתם מעוניינים בפתיחת גלריית תכשיטים או חנות, ובין אם רוצים להעניק תכשיט כמתנה מיוחדת ומרגשת לאדם קרוב – חלק בלתי נפרד מקנית התכשיט הוא האריזה בה הוא מגיע. אריזה מהודרת וקלאסית הופכת את המתנה לקלאסית, מהודרת ומרגשת אף יותר.
מיד נעמוד על הסוגים השונים של שקיות אריזה, המחירים, ונבין כיצד גם אתם תוכלו להשיג את השקיות המותאמות עבורכם.

 

כיצד בוחרים שקית אריזה לתכשיטים?

שקיות אריזה לתכשיטים מגיעות במגוון רחב של צורות ונבדלות אחת מהשנייה בחומר מהן יוצרו, בגודל, בצבעים ובעיצוב הכללי. כל עיצוב אריזה ייתן לתכשיט אווירה שונה, ויותאם לאדם אחר. למשל, ילדות המקבלות תכשיט ישמחו יותר משקית אריזה צבעונית או מעוטרת בקישוטים ובדמויות שונות, בעוד לקהל הבוגר תתאים שקית אריזה מהודרת וקלאסית.
אנו בסטארבוקס מציעים מגוון רחב של שקיות אריזה לתכשיטים, המיוצרות מחומרים שונים, וביניהן שקיות נייר, שקיות PVC, שקיות צלופן מעוטרות בהדפסים שונים או שקיות נייר ממותגות עם ידית. כל סוג שקית מגיעה בגדלים שונים, ולכן השקיות שאנו מציעים יתאימו לנשיאת תכשיט אחד קטן או לנשיאת מספר תכשיטים.

 

במידה והינכם מעוניינים בהזמנות שקיות אריזה, התייעצות או במגוון הדגמים שאנו מציעים, נשמח לעמוד לשירותכם. צרו קשר עוד היום בטופס המקוון באתר האינטרנט של סטארבוקס או בטלפון 054-309-3333.

אנו נעשה הכל כדי להבטיח חווית קנייה מוצלחת ויעילה, ונדאג להבטיח שהלקוחות יקבלו את התכשיט שלהם בצורה משמחת, מהודרת וחגיגית.